Scopri di più su Dispenser di deodoranti

Avete mai dumandatu cumudeodoranti automaticitravagliu?Dopu tuttu, sò un toru abbastanza populari nantu à unu di i modi più tradiziunali di pulizziari l'aria.Eccu un pocu di infurmazione chì pudete aduprà per cumincià à capiscenu sti aiuti di pulizia interessanti è impurtanti.

1. Chì facenu.Ci hè una cosa chì hè listessa trà tutti i deodoranti di l'aria, a priscinniri di s'ellu sò automaticu o unu di i più tradiziunali.Questa similitudine hè in ciò chì facenu, micca cumu fà.In generale, i deodoranti di l'aria autumàticu cumpiendu u listessu rolu chì tutti i deodoranti di l'aria facenu, è questu hè di sparghje qualchi fragrances chì aiutanu à caccià, o "maschere" l'odori offensivi chì ponu esse fluttu intornu à a vostra casa.Questu hè generalmente realizatu chì una fragranza hè messa in l'aria, è chì poi si sparghje in u restu di a stanza.

2. Tipi di fresheners.Ci hè parechje diverse tipi di fresheners chì pudete aduprà, è tutti travaglianu fora di u listessu principiu generale elencatu sopra.Mentri assai pirsuni pò pinsà chì tutti i fresheners di l'aria venenu in forma di aerosol, chì ùn hè micca l'unicu tipu chì pudete aduprà.Certi altri esempii sò cose cum'è candele, fragranza infused pezzi di cartone o tela, olii essenziali, incensu è cusì.

3. Fresheners vs purificatori.A cuntrariu di ciò chì parechje persone pensanu o credenu, i deodoranti di l'aria ùn rinfriscà micca o purificà l'aria.In essenza, tuttu un rinfrescante d'aria hè, hè pocu più di un dispensatore di perfume di fantasia chì emette alcune fragrances odoranti chì nascondenu o mascheranu l'odori offensivi.Purificatori invece, in realtà puliscenu l'aria è rendenu pura di novu.Questu hè generalmente fattu cacciendu e particelle offensive da l'aria furzendu l'aria à traversu almenu un filtru di qualchì tipu.


Tempu di Post: 19-May-2022