Siweiyi New Model Release: DAZ-08

Avete mai preoccupatu chì i vostri figlioli ùn amanu micca lavà e mani?Avà, ùn hè micca un prublema più s'ellu si usa u novu mudellu Siweiyi: DAZ-08.

DAZ-08 sò 2 distributori automatici di sapone senza toccu cù una simpatica apparenza di cervu è orso.Sò amichevuli à i zitelli.Cù un disignu compactu, hè assai cunvenutu per esse usatu in a scola, a casa, l'uffiziu, l'alberghi, etc. I pulitori di liquidu sò ricaricabili dopu à esce.
Attivate stu dispenser di sapone senza toccu mettendu a vostra manu sottu à l'ugello è uttene una bella goccia di sapone di dimensioni centesimi in u vostru palmu.U nostru mudellu aiuta à prevene l'eccessu di l'acqua da ghjunghje in tuttu u bancu intornu à u lavu.Puderà finu à 350 ml di qualsiasi marca o profumu di sapone liquidu chì preferite è funziona ancu bè per i spazii publichi cum'è a vostra casa.
Questi disinfettanti per e mani di u desktop sò alimentati da 4 batterie AA chì sò stallate nantu à a parte superiore, è ponu esse usate circa 3000 volte.Hè cumplettamente bè per aduprà in ambienti umidi, cum'è a cucina è u bagnu.

Hanu 3 tippi di ugelli: spray, spuma è drop.Ùn ci hè bisognu di tuccalli perchè un sensoru hè dentru aduttendu a tecnulugia di sensori di muvimentu.A distanza di sensazione infrarossa hè 0-45 mm.

Siweiyi hà pensatu à u sapone, è cumu per fà megliu, cusì avemu cuncepitu questi 2 dispenser di sapone simpatici è uttene brevetti per elli.Inoltre, sò appruvati da certificati, cum'è RoHs, CE, FCC.Pudemu ancu sustene per ottene certificati operabili in u vostru mercatu.
U disignu bellu è simpaticu face un rigalu perfettu per a vostra persona speciale, cum'è i zitelli, genitori, coppie, amichi o sè stessu.

Avà, uttene unu per sè stessu o famiglie.Cuntattateci per più infurmazione.Saremu felici di aiutà.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022