Siweiyi New Model Release: F12

Cume a diffusione di Covid-19, i prudutti disinfettanti sò diventati sempre più populari in a nostra vita di ogni ghjornu.Distributore di saponehè un necessariu trà elli.Hè stata in questa industria per parechji anni, Siweiyi hè un fornitore prufessiunale unicu di variidispenser di sapone disinfettante per e mani.Ci focalizemu in R&D, cusì liberamu constantemente novi prudutti prima di i nostri cuncurrenti.Oghje, vulemu annunzià u nostru novu mudellu-F12.

Cum'è un dispenser automaticu di sapone, hè cù a misurazione di a temperatura chì travaglia in manu è in fronte.È supporta 18 lingue, cum'è cinese, inglese, spagnolu, arabu, coreanu, giapponese, etc. Cù batterie installate in cima, hè adattatu per esse usatu in ambienti umidi, cum'è bagnu è cucina.Ùn importa micca goccia, spray o schiuma, risponde à i vostri bisogni perchè hà questi 3 ugelli opzionali.È a capacità di 1000ml hè abbastanza grande per l'usu in l'area persunale o publica, cum'è a casa, a scola, l'uffiziu, l'uspidale, u centru cummerciale, etc. Pò esse messu nantu à u desktop, o muntatu nantu à u muru o un treppiede.

Havi ancu una altra versione chì hè senza termometru, cusì ùn importa micca chì u vostru mercatu preferisce cù o senza misurazione di a temperatura, avete sempre una scelta.

Inoltre, i buttigli di sapone ponu esse venduti separatamente.Stamperemu u vostru logu nantu à elli.Sè vo site un venditore di liquid clears, pudete vende u dispenser cù u vostru pruduttu inseme.Si ferma drittu.Ùn avete micca à preoccupassi di prublemi di fuga.

In ogni casu, u dispenser di sapone senza toccu F12 hè u disignu propiu di Siweiyi.Avemu patenti in UE è Cina, è certificati cum'è CE, RoHs, FCC.Sentite liberu di cuntattà u nostru squadra di vendita se vulete ottene più infurmazione o avete qualchì quistione.Ci piacerà à sente da voi.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022