Hè un dispenser automaticu di sapone efficace per uccide i germi è i virus

 

Probabilmente avete intesu chì a prutezzione di u COVID-19 significa lavà e mani per duie volte di a canzona di felice anniversariu o 20 seconde d'una altra melodia preferita. Pò sembre abbastanza banale è simplice, ma un lavatu di mani profonda hè incredibbilmente letale per i virus.Allora perchè u sapone hè un assassinu cusì efficace contr'à u novu coronavirus?

Fighjemu un ochju più vicinu à quella pezza di sapone in manu.Una molecola di sapone è costituita da una "testa" idrofila - attratta dall'acqua - e da una lunga "coda" idrocarburica fatta di atomi di idrogeno e carbonio che è idrofoba - o respinta dall'acqua.Quandu e molécule di sapone si dissolvi in ​​l'acqua, si sò disposti in micelli, chì sò raggruppamenti sferichi di molécule di sapone cù i capi chì attraenu l'acqua à l'esternu è a coda chì repelle l'acqua in l'internu.U coronavirus hà un core di materiale geneticu circundatu da una guaina esterna chì hè una doppia strata di grassi cù punte di proteina.Questa guaina grassa repelle l'acqua è prutegge u virus.

Distributori automatici di saponesguassate u fattore "toccu" di a sanitizazione di e mani è fate cusì chì, se ci sò germi o virus nantu à e mani di qualcunu, stanu quì è sò curati da u sapone o un disinfettante.Cù cuncepimentu senza cuntattu, andispenser automaticuhè u modu più sanitariu per andà versus un dispenser manuale o una barra di sapone.

Pudete sceglie un dispenser di disinfettante adattatu in Siweiyi.Sentite liberu di cuntattà u nostru squadra di vendita.


Tempu di Postu: Apr-29-2022